Online marketing

Pomáhám s pochopením a se správným uchopením marketingu. Zejména toho obsahového.

  • Časová vytíženost 91% 91%
ŠKOLENÍ

Obsahový marketing, SEO, webdesign. Dále učím, jak si sestavit funkční e-shop (specializuji se na řešení Shoptet).

KONZULTACE

Lze se například zaměřit na návratnost investic do obsahového marketingu v daném časovém horizontu.

SPRÁVA

Kontinuální SEO – Optimalizace webových stránek pro vyhledávače není otázkou jednorázového nastavení, nýbrž soubor opakujících se činností.

Tomáš Lohr – Online marketing

Pomáhám s pochopením a se správným uchopením marketingu. Zejména toho obsahového.

ŠKOLENÍ

Obsahový marketing, SEO, webdesign. Dále učím, jak si sestavit funkční e-shop (specializuji se na řešení Shoptet).

KONZULTACE

Lze se například zaměřit na návratnost investic do obsahového marketingu v daném časovém horizontu.

SPRÁVA

Kontinuální SEO – Optimalizace webových stránek pro vyhledávače není otázkou jednorázového nastavení, nýbrž soubor opakujících se činností.

Co dělám? Ve zkratce.

  1. Pomáhám přivést lidi na e-shop či webovou prezentaci pomocí placené i neplacené inzerce.
  2. Starám se o to, aby se na daném webu návštěvníci orientovali, neodcházeli a prováděli požadované akce.

Jinými slovy, mojí náplní práce je zvyšování návštěvnosti a konverzního poměru (jedno bez druhého nemůže fungovat).

VYBERTE JEDNU Z MOŽNOSTÍ

Prvně informace

  • Zjistěte o mě, mé práci a mém způsobu práce co nejvíce. 

Rovnou poptat

  • Kontaktujte mě a můžeme si domluvit schůzku.

Prvně informace

  • Zjistěte o mě, mé práci a mém způsobu práce co nejvíce. 

Rovnou poptat

  • Kontaktujte mě a můžeme si domluvit schůzku.

Přínos, náplň práce a můj přístup

Jak pracuji?

Považuji za důležité, aby spolupráce byla tzv. “win-win”, tedy přínosná pro obě dvě strany. Ano, zní to možná jako samozřejmá věc. Jako klišé. Nicméně pro mne je to stěžejní.

Kdy to není win-win?

  • Tehdy, pokud daná věc nevyžaduje mou odbornost/specializaci a lze ji udělat daleko levněji.
  • Tehdy, pokud potřebujete specialistu na danou věc, které se věnuji jen okrajově či vůbec.

Více o mých zásadách zde.

Co dělám

Školení a konzultace

  • Vzdělávám klienty, aby byli schopni nastavit si a řídit online-marketingové procesy sami. Bez závislosti na externích agenturách. Případně, aby věděli, co po agenturách, nebo například freelancerech, vyžadovat.
  • V rámci konzultace může být i audit e-shopu či webové prezentace – po stránce obsahové a funkční.

Dlouhodobá správa

  • Kontinuální SEO.
  • Rozvoj strategií a optimalizace Obsahového marketingu.

Krátkodobá správa

  • PPC kampaně Google Ads (Sklik). Prvotní nastavení kampaní, vytvoření struktury, oprava stávajících kampaní. Pro dlouhodobou správu PPC kampaní je ve většině případů přínosnější interní specialista.

Co nedělám

  • Netvořím konkrétní obsah. Tedy například tvorba příspěvků na sociální sítě či psaní článků.

Na čem trvám?

  1. Pochopení produktu, trhu a firmy (projektu/e-shopu).
  2. V případě redesignu webu pak na uživatelském průzkumu a testování.

Pokud se výše uvedené body přeskočí, je to jak střílet se zavázanýma očima. Ano, vždy něco zasáhnete, otázkou je co.

Sekundární efekt

Krom toho, že je analýza nezbytná pro správné nastavení kampaní či provedení jiných úkonů, má i druhý velký přínos. Při analýze se totiž většinou objeví velké množství nedostatků, jejichž odstranění může být otázkou jen několik málo minut. Kolikrát má i takovéhle odstranění větší přínos, než činnost, kvůli které byla analýza prvotně dělána.

Nástroje a pravidla

Jaké nástroje používám?

    • Upřednostňuji obsahový marketing zejména pro jeho přínos z dlouhodobého hlediska.
    • Obsahový marketing a SEO nejsou pouze online marketingovými nástroji pro zvýšení návštěvnosti. Mají také vliv na růst konverzního poměru.

Kladu důraz na jednoduchost, přehlednost, použitelnost, pochopitelnost.

Čím se řídím?

Pravidlem zlaté střední cesty.

Řídit se tvrdými daty a fakty? Spoléhám se na intuici a kreativitu?

Potřeba je obojí.

Tedy neopomíjet data, mít věci podložené, stavět na skutečných potřebách a vše následně ověřovat měřením, průzkumem. Zároveň ale nebýt daty svázán. Jelikož slepé řízení se pouze daty může omezovat kreativitu a hlavně stavět bariéru růstu. Navíc ne vždy jsou data interpretována správně.

 

Ztotožnili jste se

→ se způsobem mé práce?

→ s pohledem na online marketing?

Tak mě kontaktujte a můžeme se sejít. Třeba u dobré kávy.

Jak první schůzka bude probíhat a co vše na ní probereme?

  • V první řadě je potřeba zjistit, zda si spolu budeme rozumět.
  • Dále pak, zda vám mnou nabízené služby mohou opravdu pomoci.
  • Představím vám, jak pracuji, jaké mám postupy, na čem trvám a co je pro mne důležité.
  • Pokud bude vše v pořádku, domluvíme přesný postup a průběh spolupráce.

Poptávkový formulář