Online marketing
Pomáhám s pochopením a se správným uchopením marketingu. Zejména toho obsahového.
ŠKOLENÍ
Obsahový marketing, SEO, webdesign. Dále učím, jak si sestavit funkční e-shop (specializuji se na řešení Shoptet).
KONZULTACE
Lze se například zaměřit na návratnost investic do obsahového marketingu v daném časovém horizontu.
Co dělám? Ve zkratce:
Analýza
- e-shopu / webu z hlediska UX, SEO
- konkurence
- trhu
Optimalizace
- marketingových kampaní
- obsahu na e-shopu / webu
Školení
- tvorba marketingového týmu
- marketingové strategie
- jak na bezpečnost dat
- správa e-shopu na Shoptetu
Konzultace
- vašeho businessu
- marketingové strategie
Dále:
- account manager
- pomoc s komunikací s jiným specialistou či reklamní agenturou
Co očekávat od spolupráce?
Bez čeho to nepůjde?
Za mě je zejména potřeba:
- Vzájemně si rozumnět.
- Předem si stanovit cíle.
- Předem si stanovit finanční možnosti,
včetně časových možností.
Vždy trvám na pochopení vašeho businessu, trhu kde fungujete, konkurence.
Důvod:
Aby se předešlo nedorozumění, špatným očekáváním či špatně nastaveným cílům.
Sekundární efekt vstupní analýzy
Krom toho, že je analýza nezbytná pro správné nastavení kampaní či provedení jiných úkonů, má i druhý velký přínos. Při analýze se totiž většinou objeví velké množství nedostatků, jejichž odstranění může být otázkou jen několik málo minut. Kolikrát má i takovéhle odstranění větší přínos, než činnost, kvůli které byla analýza prvotně dělána.