Online marketing

Pomáhám s pochopením a se správným uchopením marketingu. Zejména toho obsahového.

ŠKOLENÍ

Obsahový marketing, SEO, webdesign. Dále učím, jak si sestavit funkční e-shop (specializuji se na řešení Shoptet).

KONZULTACE

Lze se například zaměřit na návratnost investic do obsahového marketingu v daném časovém horizontu.

Co dělám? Ve zkratce:

Analýza

  • e-shopu / webu z hlediska UX, SEO
  • konkurence
  • trhu

Optimalizace

  • marketingových kampaní
  • obsahu na e-shopu / webu

Školení

  • tvorba marketingového týmu
  • marketingové strategie
  • jak na bezpečnost dat
  • správa e-shopu na Shoptetu

Konzultace

  • vašeho businessu
  • marketingové strategie
Dále:
  • account manager
  • pomoc s komunikací s jiným specialistou či reklamní agenturou

Co očekávat od spolupráce?

Bez čeho to nepůjde?

Za mě je zejména potřeba:

  • Vzájemně si rozumnět.
  • Předem si stanovit cíle.
  • Předem si stanovit finanční možnosti,
    včetně časových možností.

Vždy trvám na pochopení vašeho businessu, trhu kde fungujete, konkurence.

Důvod:

Aby se předešlo nedorozumění, špatným očekáváním či špatně nastaveným cílům.

Sekundární efekt vstupní analýzy

Krom toho, že je analýza nezbytná pro správné nastavení kampaní či provedení jiných úkonů, má i druhý velký přínos. Při analýze se totiž většinou objeví velké množství nedostatků, jejichž odstranění může být otázkou jen několik málo minut. Kolikrát má i takovéhle odstranění větší přínos, než činnost, kvůli které byla analýza prvotně dělána.

Kontaktní formulář

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.